14 feb. 2015

de-ale bloagelor

blogogelizate

Expresii=

fabricantii de dusmani-viholisen tuotantaja; producer of enemys-

-

Dorintza lui: ascunde-te draga mea,de-a domnu så nu te mai gåsesc vreodatå!

-

"To live for today and to love for tomorrow it’s a full…"if I should live for tomorrow and to love me today…for sure I got answer to my date mortimoniale..i am death person…teoria sustine…

-

Gindul unui humanoid privind la o luptå cu cåini:sper ca åstia så se månånce intre ei!,si isi cumpårå un hotdog!

-

My 2 programs ---Eu sånt chioara care refuzå så vadå bårna din ochii altora,si må multumesc cu paiul din ochii mei..

-

You think you are so clever??

I don’t think.You think.

-

In douå sensuri,niciodatå nu voi mai putea iubi pe cineva care så-ti semene sau pentru cå iti seamånå.

-

Am ,dar nu dau-sentimente,-de frica lui: Toti avem iubiri de care nu avem nevoie.

-De un singur lucru sånt sigurå,nu må mint.

CINE SAPÅ GROAPA ALTUIA,gropar se cheamå

Intr-o zi tu vei fi a mea!!-Pe ce lume dragule??cå moartea deobicei desparte.

-


Meditatiile unui cadavru viu:
Cum ar putea så te resurciteze moarta din mine?

Doar vinovåtiile imi trezesc simturile…………

Doar in umbra esti fårå umbra.

Ce-a mai frumoaså minciunå e såi spui iubitei cå n-o iubesti:"oare minte mincinosul cind spune cå minte?"

-Må iubesti intrebå ea?

-Nu.Iti spun adevårul tocmai pentru cå te iubesc

legea negårii negatiei.Si cand gandesti ca niciodata nu minte.

-

Tata a murit la nastere;eu fiind restul.

I take a wife for you ,he say to his girlfriend,and going to married with another.

El nu-i gelos pe ea, e sigur cå nimeni nu ar dori ,så-i cucereascå nevasta…

Arta de a schimba macazul!dimensiuni,simturi,ginduri,bulversate de un gest sau un cuvånt.

-

Dear nu mai tråi din amintirile pe care ti le reamintesc frecvent.

-

Arhimede a strigat Evrika, noi strigåm cooofeee privind in borcan,cu

cafea printe sute de ingrediente

-

Song:

-"Så-ti aduc aminte de tot ce mi-ai fåcut?"

-De ce crezi cå totul ti se cuvine?

-

-Spune draga mea ,ce te-apaså?

-Presiunea.

-


Toti avem oameni care nu existå.

-
-You are decent man so good for you,I never cant to be a decent man!

-why?

-`Cos I am woman.

-
Tu esti tot ce mi-ai råmas, se intåmplå så spui cind te multumesti cu putin.
Chiar foarte putin,

-

Stricåndu-se de rås,au inceput virtual så putå.

-

-Dacå nu devii mai maleabilå, så stii cå te påråsesc!!!

--Dorinta ta e lege pentru mine!,drum bun!

-

Anunt umanitar:

-cine se oferå voluntar så facå zile fripte dusmanilor mei ,dezinteresat,vesnicå recunostintå.

-

Interviu:

-ia spune tu fosilutzo cum e in Finlanda?? Cå åia pe acolo nu prea au vile piscine, parcåri subterane…

Fosilutza:nu stiu cam ce fel de apå au prin curte, dar stiu cå fiecare are satelitul lui,soarele måsii stele ,quasari, si radioemisii online in fiecare iris biologic.. au reflexe tot ce e bios..si flocirelele iti clipesc din petale..cå ei sånt taciturni, nu prea deschid gura..iti deschid tie creierii så vadå dacå ai mai multe circumvolutiuni in emisfere decåt ale lor trilingvistice..aia mici din nord cu creierul mai mare decåt trupul ar cråpa de invidie så stie cå tu ai multiple emisfere cerebrale si cåtiva cerebeli,de aia te perforeazå cu privirea, si mai spalå si asfaltul in urma ta, dacå lasi dåre ca melcul…au parfumuri sintetizate pe indivizi…..In curånd vor da in folosintå autoserviri unde vor circula cu masina printe rafturi la cumpåråturi, deja in unele locuri deschid geamul la auto si cu telecomanda teleghideazå produsele ambulate si cipulite ,direct in cosul personal de cumpåråturi….unele produse au reclame vorbitoare:in sinonime ,multilingual si tre så-ti tii gura inchiså så nu-ti sarå vreun piscot din patiserii,in gurå så te convingå så le cumperi cå sint delicioase……prea multe nu stiu ei så facå doar så apese pe butoane…..(va urma)

De aia pe aici la åia antisociali li se spune unicerebrali..hei uni..!!de vis…sau dute site culcå in traducere… la åia destepti..båi moni..sau multicerebrali…hei multi!!!

-

Am un defect:må incurc in sinonime,motiv pentru care nu am reusit in marketing tehnoredactåri reclame, lucrarea mea de admitere find de genul: Dintre toate cadavrele cu care ne alimentåm zilnic,acestea sånt proaspete intrate in putrefactie gata digerate!eat fresh!


-------------
-Daca as avea sansa de a pune o intrebare presedintelui tarii,stiind ca raspunde corect,l-as intreba:

-Santeti presedintele tarii?

-
Poate så-mi spunå si mie cineva,miine la ce orå va fi ora 12?

-
Relatii de cuplu in ideea de a fi iubit sau a iubi.

Cu tine mi-am imaginat doar ce-ar fi insemnat iubire reciprocå…mia culpa

Si ce-a råmas viabil din iubirea noastrå???ideea de iubire.

-

Avånd prea multe så ne spunem ,ne-am invåluit in tåcere,precum linistea marilor zåpezi,sau cum N Stanescu ,a denumit splendoarea råcelilor sau frigului..Beauty of coldness-motiv pentru care ,nefiind voie,am plecat fårå så privim in urmå.

-

Paradoxal,oportunistii våd doar inainte .

-

Eu n-am voie så inteleg!desi imi pot permite.

-

Dacå ar fi så alegi dintre mai multe oportunitåti pentru o relatie de prietenie ,pe cine ai alege??

-Nu-as allege ar fi doar idea de ce nu pot alege , instinctiv aleg e optiunea ,si nu pentru cå ar fi interzis..

-

De ce så intorci timpul inapoi,cånd viatza merge inainte?

-

Doar tu nu te poti inveseli cind trebuie så råzi-cånd esti obligat så råzi.

-

M-ar durea så må simt o investitie afectivå .

-

Sadism:

El:-regret ca ti-am rupt inima si un picior-

Ea:-"in the love never say I am sorry!"

epilog:-cum pot sa-ti spun imi pare rau daca miine niciodata nu va veni?

-deja ai spus-o,n-are sens så te repeti-

-

Morala unui criminal platit-profesionist:
nu e o rusine så se iubeascå oamenii..rusine e så-i otråvesti pentru asta..inså rusinea nu tine de foame.


-


Da de ce fiule så te urascå? Ce råu Nu le-ai fåcut?

-

N-a putut lua cu el si ce-i sapte ani de acaså,pentru cå nu-i are!

Ce tupeu så-i ceri omului ce n-are!

--------------

Stire in ziar: "In imobilul din strada x s-au gasit lazi cu obiecte de valoare;in alte ziare in

imobilul din stradax,nu s-a mai gasit nimic."

-
In ceea ce priveste kalvitia,noi femeile nu pledåm pentru egalitate in drepturi cu bårbatii.

-


Motiv de a se iubi,theoretic doi oameni,mai mult ca niciodatå, este tocmai faptul cå n-au nevoie unul de altul si nici nu-si doresc a fi impreunå…inså speculeazå ce-ar fi putut fi.

-


beshafonice
Sssssssspuneti care este ce-a mai pronuntzatå literå?

-

Directorul cu repros:-cum de este posibil sa scoateti in evidenta deficientele produselor?

-pai l-ati numit pe post de marketing pe un reclamagiu,sa faca reclame,si are deformatie profesionala.

-

Stimatå redactie, dacå trag o rafala meteorica nereperatå de observatorii si cercetåtorii vostri ,credeti cå existå riscul så dezamorsez grenade sau materiale detonate din arsenalul tårii?sau så se producå un genocid sau cataclism natural?

Cu stimå si respect, dacå as sti cå am puterea de a lansa prin emanatiile mele biologice, un nou satelit pe orbitå pentru o mai bunå interceptie de emisiuni radio tv..as depune eforturi substantiale si mi-as aduce aportul la progresul stiintific de care reporterii vostri dau dovadå in emissssiuni..


-O ce tinår frumos!!! Seamånå cu tatål såu.
-Care dintre ei?
La confessional preotul apostrofeazå un enorias: -fiule,de ce ai påcåtuit inselindu-ti nevasta??

-Pårinte påi ai spus la slujbå:iubeste-ti aproapele..si tipa aia drågutå era ce-a mai apropiatå de mine.

Doar afarå pentru toti se laså rece.

-Please don’t make me..

-you allready are- I don’t .

Ce ti-e scris in frontpage ti-i pus,zise Willheltem incordåndu-si arcul detasand o muscatura din apple.


-De ce au humanoizii partituri viscerale fluorescente??

-Pe timp de noapte in caz de avarie de current electric,så le lumineze calea,clarvåzåtorilor.


de sine statator
Pinå la urmå,tot de mine vreau så fiu plinå, aerele tale imi fac så-mi cadå pårul.


ocaua mica.
Cum poate deveni sfertul,treime???

-privit de aproape-

Consolarea unui concediat:- nu eu concediatul am pierdut niste sefi capabili,

ei au pierdut un lucråtor capabil.

 

N-avem porc la tavå..avem porci pe scaune.

-Ce-ti face trupul?

-Uneori ceia ce nu-i comanda creierul.

Mai bine niciodata decat prea tarziu-

..si si-au jurat credintå pinå la moarte- a sentimentelor fireste.

Vånd complimente,recomandåri,prezentåri la comandå.

Cum de au invåtat copii atåtea prostii si lucruri rele??

Pentru cå li s-a aråtat mai mult ce nu trebuie så facå..


Cånd ai så fii instare så sesizezi omul?

la umbra marilor stejari,nu stii ce conifer råsare!



Este trist sa auzi verbul a iubi ,la trecut, dar si mai trist sa nu-l auzi deloc,scrise surda pe o bucata de tableta.

datine si noua averi ,sa avem ce declara.


 
disputa intre generatii:

Veteranii:-noi am servit patria voi?

Tinerii:-noi am servit pranzul.

V:-noi ne-am varsat sangele pentru patrie.

T:-noi am varsat ce-am mancat ieri -de la voi.

V-noi ne-am jertfit

T- noi santem jertfe

-bääääääääää jertfo,existentule restitui-le baza materiala jertfita.


 
declaratie=Mentionez ca am pantofi noi,cumpårati de la magazinul x,si må pot deplasa cu ei acaså.

verdict x=achitat.


Nu lasa pa azi ce ai fi putut manca ieri.


Mentionati ce epiderm nu au civilii?-policlorurvinilice.



Culmea transferului tridimensional:

Så vezi meteorizatiile dorsalului ,in ochiii persoanei iubite! Si så-i mai si cånti.


Piku Kale politai academician finlandez-omolog Bulå
-elev spune de ce a durat atåt de mult analizele victimei?

-Pentru cå ultima imagine inregistratå pe retina victimei era un dvd cu dualcore de la cårtile de joc.

-Si ce te-a impresionat mai mult?
-imprejurimile hallow-rilor


-Hristos a inviat!

-Am fost instiintat.

In caz de cunoscuta formatie Animal x are nevoie de o nouå copertå,pentru relansare album,ii vin in sprijin cu versiunea finlandezå-pozå cover-intitulat cimitir sentimental-sau defunctele sale relatii pe care nu le vrea reincarnate de eventualele foste ce incå mai sperå comemoråri affective.

Nemtii exterminau prizonieri,in dube prin gazare pe muzicå de Bach.

Oxii locali exterminå prin emisiunile statiilor de radio.De aceea unii preferå gazarea.
Opetaja:-mitä saisit nähdä jos katsoisit peiliin?

Pikku Kale:-nääpurin naama!


 

medicul terapeut a gåsit o metodå originalå de tratament pentru pacientii såi,cu deficiente de vorbire sh ,ss tz, bålbåieli. constituind o formatie big-band -imagineazåti versuri pop bandi

-sssssoul my sssssoul –

-Exssssssssssssss shit, exshit baby jeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

-ca ca man baby

-Aaaaaaaaaooooooeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!aoeuu

tzeis tzeis


replica la arme electromagNetIce


Pikku Kale a absolvit Academia de politie, si a primit catedrå la recruti,

Unul din cursuri:-misiune de urmarire a persoanei si relatare a tot ce se vede cå tine in måini si in picioare.Pentru a determina ce arme de agresiune se pot prolifera.Nu depåsiti timpii limitå dacå persoana urmaritå este in dormitor, sub dush,sau cu media cu teme de la facerile lumii incoace

Profu: –intrebare-mentionati la picioare cam ce arme se pot amplasa?

PK:-påi alea clasice de ninja cu cutite tinte stele,bumeranguri sau papucei cu lasere cu jeturi gazofonice, sånt depåsite.Cea mai noua arma este papucul lui Saveta, cånd ti-l zvårle din picior

pentru cå ai halit salarul inclusiv alocatia copiilor ,la terasa din colt-papucul ia o traiectorie tintå target direct pe gura infractorului,si avånd un lipici de asamblare plin de elastani fluizi,ce are effect de prenadez-zmulgi talpa,zmulgi tureatcå,sireturi catarame,fermoare, dar nu mai poti descleia mazagrenul åla de-l atingi råmåi cu måna dusa la gurå,sau pe unde a ajuns papucul.Lipealå-tehnologie lipealå-y incleie,si x descleie(vezi bibliografieArta de a baga strambe).

Mergi prin magazine,scåpi din månå cåte ceva,te apleci ca så ridici,si apare unu in prejma ta imbråcat cu costum etansat,singura cale de evacuare fiind pe långå pantofi,si iti trage o simfonie la beshafon exact in nårile tale aflate la sol si te lasa cu resurse limitå de oxigen,de a te mai putea ridica la verticalå mentinåndu-te asa intr-o stare de beatitudine,plutitoare-Deci promotie arme de combatere inamic-måncare+ costum,si accesorii-chiloti cu apeducte si canale de evacuare prin månecå etc(-Gazebo I like Chopin-carbon ,ho +p licuriciada-).

Unii dintre voi ,sånt specializati så urmåreascå si så raporteze –despre anumite lucruri si pårti anatomice ,care pot fi tinute in månå-de preferintå måna aceluiasi corp-(nu tine cu doi ca unul.sau jumatea-vezi spot foto cum ar aråta ansambluri de jumåtåti de doi ,nepotrivite---oooh jumatea mea -------si pe ecran apare jumate din mutra unui pigmeu,lipitå de jumatea unei gulivere) inclusiv accesorii-papirusuri si altele.


Va urma –unul din cursurile lui Kale P-kapp=kale pikku poliisimies.

Daca am scagea cate ore neplatite am lucrat,acum in decembrie ar trebui sa fie octombrie.

Cum sa fii ca sa nu fii?pai sa nu fii ca sa fii.

el:-Vrei sa ne cunoastem?

ea:-eu nu-mi umplu capul cu prostii.



 
Piku Kale:-iskää katso naapurin ikunalasin loistava auringon nousu!

Isä-Ei o, hän söi edmental justo ja kanamunaja.


-Oletko rasistti?

-Joo,mutta ei koko päivää!


 

 

 

 

 

 

 

 


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu