6 mai 2015

Banii investiti care ar aduce bani,pentru alte investitii,criteriu de prioritate

 
Porvoon Matkahuolto
 
Orasul Porvoo are o multimea de-a prioritåti.Privit din exterior apare ca un cumul de proprietåti private in care fiecare intretine dupå posibilitåti,doar partea sa.Oare orasului ca proprietate de stat ce i-a mai råmas?Precis aerul si subsolul måsurat de la nivelul mårii ,incepånd cu vreo 20 metri adåncime.
  Dintre mii de grandomani locali,care se sparg in figuri prin masini si proprietåti nu s-a gasit unul så azvårle måcar o bancå din fond reclamå-protocol ,pentru oamenii care cålåtorind uneori,intretin sistemul rutier local si interurban,la care se adaogå cel international.
 Dupå ora 18,in sala de asteptare model zip windows,nu mai are nimeni acces-decåt la wc
din exterior, cu fise,desi trafic rutier,este nonstop.Este posibil ca unele bilete så aibå si cåte un sendvich incorporat fiind amestecate produsele,caseriile fiind mixte si pentru vånzåri produse alimentare,si pentru transport.Softistii au tot propus in marketing amplasarea de scaune cu etaj,så poatå astepta autobuzele feriti de vånt si ploi la un loc ceva mai cald,mai ales pe timp de iarnå,
 cåt mai multi cålåtori,desi locurile alea cåteva mese sånt pentru servit ceva de måncare tip cafenea.
 Solutii si idei sånt multiple a cåror punere in aplicare nu este in interesul celora ce au baruri si cafenele primprejurul autogårii.Toti cålåtorii sånt deacord cu infiintarea unui megaconcern
international(-sunå bombastic-)de fonduri si asocieri,stat si patroni din oras,din tarå si din stråinåtate,respectiv tårile vecine-Rusia;constituind un capital social de firmå,prin constructie de autogarå cu terminale -destinatia Helsinki-Vantaa, asigurånd legåtura cu toate tipurile  de statii pentru trafic cålåtori (aeroport,port ,gara ,autogarå),cu salå de asteptare deschiså nonstop si multiple facilitåti pentru cålåtori, pentru angajatii firmelor de transport,si alti clienti ce pot apela la diverse servicii de mesagerie si western union,care så arate ca un oficiu de bancå chiar dacå ar avea un spatiu restråns dar decent pentru ambele pårti-clienti-lucråtori;si mai ales cu structuri tehnologice incorporate la nivelul orasului  cotat din acest punct de vedere
in topul celor mai sofisticate si profesionale din lume.
  Consider cå functionari de stat in sprijinul cetåtenilor ar putea contola posibilitåtile si demara unul din proiectele deja existente,de mult timp concepute, cu care au umplut unii, doar foldere si rafturi
cu dovezi ale muncii si punerea in aplicare in conditiile actuale de amplasamente bugetare si materiale.Pentru un charter decent, toate firmele particulare sau cele de stat ar contribui,pentru angajatii lor soferi ce vin de la sute kilometri distant,punerea in aplicare a unui proiect viabil.
 Si firma finlandezå- ruså-Pietari -Porvoo= tur /retur cred cå si ei ar contribui,pentru a avea un loc
de parcare la nivel international si alte multiple servicii.
 Si precis locuitorii din provincie ,care umplu scolile orasului,cu copii lor,nu-si vor mai restrictiona copiii så nu stea prin oras asteptånd autobuzul dupå ora 18,in caz de cursa lor este de searå.Multi tineri,la nivelul de trai actual si cerintele acestuia,care au nevoie de scolarizare suplimentarå in diverse cluburi,si scoli,necesitånd cheltuieli suplimentare de transport , renuntå la a mai veni in oras,datoritå disconfortului si conditiile improprii ale autogårii,deesi in Finlanda,elevii au schooltaxi care au program fix si nu stå la dispozitia fiecårui elev dupå cum are fiecare orarul-timpul de scoalå este toamnå/iarnå/primåvarå, perioada de frig si intuneric  si vacantele sånt vara.
 Autogara istoricå din piatå,renovatå ca sediu pentru transportul local,  decent, pentru pauze si oficii ale firmei de transport national Koivistonauto-si altele dacå se asociazå(microbuze etc) ar constitui
un climat optim si plåcut pentru angajati si clienti.
  Comentez, pentru cå lucrårile ar creia locuri de muncå,cu amortizare investitii mult mai rapid decåt ar crede unii sceptici,si ar pune in aplicare tehnologiile moderne absolut necesare la nivelul orasului in acest domeniu aducånd un venit considerabil si mai ales ,statul implicåndu-se ar dubla sursele de buget pentru functionare cu gestiune autonomå,incepånd så controleze si så contribuie  la realizarea
altor  aplicatii stringente-poduri,navigatie,locuinte,statii filtrare-sistem invåtåmånt international-master UE cu preturi atractive si sigure-ambele pårti de investitori(BUGETUL DE STAT+INVESTITORI PARTICULAI)ar avea de cåstigat.

Unii turisti considerå Porvoo o comunå,si nu-si mai pun intrebåri .poze






jo, niinpää, meilla on bloody näytö-aikataulu display-






















 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu