ESTIMAREA METODĂ DE SUBESTIMARE SI CONSUM clienți E.ON/GAZ METAN
Guvernul Romăniei acordă sprijin cetățenilor consumatori de energie electrică și gazmetan prin OUG nr.27/2022 cu modificările și completările ulterioare.
Prețul final facturat pentru gaz metan,indiferent ce venituri au clienții casnici persoane fizice,se calculează conform plafoanelor maxime adică un consum lunar între 0 și 100 mc inclusiv.(Există și alte forme de calcul după caz menționate la art.2)
Am o factură de la începutul anului editată în roșu și negru pe fond alb, rară la vedere prin cutiile de scrisori,unde este folosită expresia: "consum gaze naturale estimare "
Atenție:perioada de facturare: 01 noiembrie 22/11 martie 23
De la început sesizez porțile deschise ce lasă loc speculațiilor care înseamnă bani și anume: produs gaze naturale care pot fi de multe feluri și sub multe stări fizice.De ce nu specifică gaz metan,în cazul meu de blocatar?
Pe factură consum apare detaliat din decembrie 22 și pină în martie 23 următoarele consumuri:
10 dec-14 ian=46 mc ; 15ian-11feb=37mc ; cumulativ consum 338mc; cu mențiune zero consum cu plafonare pe luna noembrie/decembrie-ATENTIE/consum facturat la 0,338lei/ kwh, și în martie 0,320lei/kwh.DECI PESTE 0,31 STABILIT DE GUVERN.
Factura a fost achitata cu suma de 626,10 ron dovada extras de cont BT(pe luna anterioara Banca Transilvania acorda gratuit extract de cont bancar)-626,10:338=1,852lei metrul cub gaz metan.
DE CE STIMABILILOR NU AȚI ESTIMAT IN SEZONUL RECE LA COTELE MAXIME PENTRU CARE SE ACORDĂ PLAFONARE PREȚ?AIURIȚI CONSUMURILE RETROACTIV SĂ FORMAȚI DEPĂȘIRI DE RAȚIE PENTRU CĂȚIVA DOLARI DAR LA MILIONUL DE IGNORANȚI,MILIOANE DE LEI ÎN BUZUNARELE UNORA CARE ITI DAU REZOLUȚII?
LA SESIZĂRI PE PRINCIPIUL /vezi poză/NO LIMIT.
SĂ VADĂ TOATE MEDIILE DIN TOATE GALAXIILE HOȚIA PE PRINCIPIUL NO LIMIT:
Start facturare cu plata în avans,de la index:
- 2301mc/2347mc= plătit 100lei la robot magazin EON/nu am primit factura la domiciliu.
-2347mc/2384mc= plătit 167,16 ron la robot magazinEON IASI/nu am primit factura la domiciliu.
-2301mc/2639mc= plătit 626,10 ron la robot magazin EON IASI/nu am primit factura la domiciliu.
-2639mc/2682mc= platit 60 roni la magazinul EON IASI/nu am primit factura la domiciliu.
-2682mc/2723mc= plătit 190 roni la robotul magazinului EON IASI/ nu am primit factura la domiciliu.
--------------------pentru un consum de 422mc am plătit suma de 1143,26 lei-adică 2,7091lei pe metru cub gazmetan.
MINUNEA MINUNILOR/niște persoane fără a prezenta un document au debranșat contorul de gazmetan de pe casa scării,și cu ultima citire înregistrată AM PRIMIT FACTURA ALBĂ SCRISĂ CU POZE ROȘII ȘI TEXTE NEGRE PRECUM CĂ MAI AM DE PLATA SUMA DE 6,89 LEI CONSUM GAZ METAN ULTIMA CITIRE ÎN OCHIUL MORTULUI 2730mc.
ELIGIBILITATEA :
A ALEGE DISTRIBUITORI ȘI EVENTUAL ASISTENȚĂ TEHNICĂ ESTE UN DREPT LEGTIM AL ORICĂRUI CONSUMATOR CLIENT DIN ROMĂNIA. Au adăugat sume de plată pentru abonament fără a trimite un contract sau cănd prostalanca de mine,clientă nesemnificativă,m-am prezentat lunar la sediu-magazin Eon din Iasi, nu au catadicsit să dea curs cererii mele de o programare sau editare document,toate doar prin mobil/iar cand un oficiant a telefonat pentru mine să obțină o programare pentru elucidare amiabilă,unii din servere au anulat orice conexiune cu birourile. Suntem cumva victimele SRI-ului din vecinătate și cursanți de totfelul ne maltratează aducăndu-ne prejudicii mai rău decăt mafia italiana din anii 22?
La ora actuală unii perteneri ce lucrează împreună în Brandul numit EON,au oferte de 15 lei lunar asistență tehnică sau taxa abonament și recalculănd sumele suplimentare plătite pentru consumuri reiese că eu aș avea și abonamentele lunare achitate la zi pănă în iunie luna debranșării.
ABUZUL PE PRINCIPIUL NO LIMIT IA VEDEȚI POZĂ DE RĂSPUNS SESIZARE DIN PARTEA UNORA PRESUPUȘI A FI DE LA SEDIUL CENTRAL,DUȘI CU PREȘUL ȘI MINȚIȚI DE EXCROCII DIN ZONĂ=ca rezultat al liberalizărilor și concedierilor masive+ concurența neloială.
În extract din mesaj/mail este un adaos la raspuns sesizare în numele firmei EON prin care proliferează amenințări de debranșare energie electrică,la care am sold din plăți efectuate în avans,tot datorită lipsei facturilor,și am contract independent cu firma EON.
RESTANȚELE PRETINSE NU REPREZINTĂ PLATA CONSUMULUI DE GAZMETAN.
ESTORCARE ȘI ȘANTAJ CE ASCUND ALTE ÎNSCRISURI ÎN ACTELE OFICIALE DIN ARHIVELE LOR.
CRED CĂ MINISTERELE PATRIEI AU DATORIA SĂ ÎNCEAPĂ INVESTIGAȚII LA NIVEL NAȚIONAL,DEOARECE SANT MII DE RECLAMAȚII MUȘAMALIZATE ȘI DOSITE DE CĂTRE HARNICII LUCRĂTORI DE PRIN SERVERE CE AU AFACERI ȘI ÎN DOMENIUL INDUSTRIEI COMBUSTIBILILOR,ENERGIILOR ETC.
Despre contractul de asistență tehnică E.ON ServExpress ECO ,reactualizat din oficiu după cheful unora și despre care eu nu am cunoștință.În caz de altcineva decăt proprietarul sau partea contractantă a semnat acorduri ,acestea devin nule/și deci ar fi trebuit să mi se trimită și mie o copie despre un contract fantomă. Și sesizănd pe unii ce receptează mesaje it, am primit o notă cu sesizare elegantă/doar vorbe fără detalii contractuale:
LUAND IN CALCUL SISTAREA după data expediției, ianuarie februarie și april/și mai ales că contractul ECO ANTERIOR,ÎN SUMA DE 76 LEI CU TVA INCLUS /ESTE LA PACHET CU MENȚIUNEA-citez
"*Cu excepția pachetului E.ON ServExpress ECO ,pentru care plata lunară se efectuează doar în primele 3 luni din fiecare perioadă contractuală succesivă de 24 luni,pentru celelalte pachete plata se efectuează lunar pe întreaga perioada contractuală " SA PRETINDA PRIN DEBRANSARE ACHITAREA SUMELOR PENTRU ASISTENTA TEHNICA SI APOI SI TAXE DE REBRANSARE ESTE DOVADA INCOMENSURABILITATII ABUZULUI SI PROSTIEI.
Stimabililor,76 roni sau 90 roni ori 3 inseamna plata pe 24 luni in avans-deci o fractiune de 8x3.Deci vine cu tupeu si incompetenta sa pretinda a plati pe doi ani si bine mersi sa ma duc la alt furnizori de nu-mi convine.Si nu au avut macar bunul simt sa-mi trimita foaia aia cu optiuni tot a firmelor ce compun brandul EON-oferte asistenta tehnica ,tarife, sisteme negociabile +echipe de colaboratori independenti in domeniul instalatiilor aferente.trimit doar foi aiurea cu conturile si modalitatile de plata.
cine sabotează înlocuind contractele si prestatorii de servicii?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mila hackerilor de au trimis in eter un mail in razboaiele lor pe temperaturi,fara retur ca nefiind adresa necunoscuta si invalida ca si unele persoane ce nu-si vad de sanatate=poza:
Inscrisurile standard valideaza afirmatiile mele incriminatorii pentru unii parteneri din brandul eon-gazmetan,ca de exemplu sa confirmi plata avizelor sau preavizelor -care in cazul meu nici nu exista BUCATA ACEEA DE HARTIE CE NU SE DECOLOREAZA SAU ISI PIERDE TEXTUL,CARE PESTE TOT IN LUME, REPREZINTA DOVADA SI SE CHEAMA CONTRACT SAU FACTURA SAU BON DE PLATA,ZAPISCA,PATALAMA ETC si se trimite clientului sau se ofera clientului daca se prezinta la magazinul brandului accreditat sa opereze servicii si registre.DOAR DACA DAI TELEFON,ALTFEL NU AI CE SI CU CINE DISCUTA.-sau taxe de abonamente mascate-eu am platit pentru 91 mc gazmetan suma de 250lei-iar hotararile guvernamentale privind plafonarea pretului pe unitate de masura sant valabile pana in anul 2025 pentru clientii casnici persoane fizice indiferent de venituri-la nivel national.Pentru persoane cu venituri reduse se dau subventii in bani si nu fac obiectul pretului de cost.
AM AJUNS MINGI DE PINPONG ALE PARVENITILOR?
Pentru cei din alte meleaguri si responsabili de brand Eon.In orasul Iasi existau mai multe sedii numite magazine EON,cu sediul central linga Complexul Palas. Dupa liberalizarea.... energiei electrice si gazmetan au inceput duelurile concurentiale.Anii 2021,2022,pandemia covidurilor a declansat la nivel international, restrictii ,mutatii si influente marcand profund relatiile interumane pe toate fronturile.Investitorii din Iasi au desfiintat sediul Eon de la Palas,si din presa scrisa ar fi intentionat sa doneze cladirea si mijloacele fixe,alesilor locali ai patriei-adica primariei.Din motive necunoscute publicului s-au razgandit si au demolat tot si ca sa ii citez pe unii au transformat locul in "pamant de flori" la propriu pentru ca au adus pomi italieni si au trantit-o de un parc -
SI dupa ei potopul -sa ude gincoavele privatizate.
Apropo de robotul sau atm-ul din magazinul Eon-este bifat-NU AM PRIMIT FACTURA - inconditiile in care nimic nu este sigur si vine clientul se legitimeaza si sa nu-l onorezi macar cu o copie de pe un contract de care nu are cunostinte ca ar exista-no coment.
-----------------------------------------------------------------
Contacte si amiabilitati:
![]() ![]() Undeliverable: facturaMesaje primite
Delivery has failed to these recipients or groups: The email address you entered couldn't be found. Please check the recipient's email address and try to resend the message. If the problem continues, please contact your email admin.Diagnostic information for administrators: Generating server: DE09S036EXC0B.dsc-e.com serviciiclienti@eon-romania.ro Original message headers: Received: from DE08S036EXC0B.dsc-e.com (10.67.12.17) by DE09S036EXC0B.dsc-e.com (10.67.14.7) with Microsoft SMTP Server (version=TLS1_2, cipher=TLS_ECDHE_RSA_WITH_AES_ |